لرن بلاگ

قوانین و مقررات لرن بلاگ

مسلماً استفاده از هر سایت و یا خدمتی مستلزم رعایت قوانین و مقرراتی است که به کمک آنها می‌توان بر عملکرد اشخاص و مکانیزم‌های موجود تسلط بهتری داشته و روابط تعریف‌شده‌تری برقرار کرد. لرن بلاگ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و ما در این صفحه قوانینی را که نیاز است کاربران سایت از آنها آگاه شوند، ارائه کرده‌ایم. همچنین توجه داشته باشید که استفاده از خدمات و یا امکانات سایت به معنای پذیرش این قوانین از سوی کاربران و بازدیدکنندگان سایت است. ممکن است در طی زمان این قوانین دست‌خوش تغییراتی شوند. لذا کاربران عزیز موظف هستند خودشان به صورت متناوب از این صفحه دیدن کرده و در صورت وجود تغییرات، از مفاد آن مطلع شوند.

قوانین کاربران سطح طلایی

ما در این بخش قوانین مختص کاربران سطح طلایی را ذکر کرده‌ایم که این کاربران باید حتماً خود را ملزم به رعایت آن بدانند

قوانین کاربران سطح نقره‌ای

ما در این بخش قوانین مختص کاربران سطح نقره‌ای را ذکر کرده‌ایم که این کاربران باید حتماً خود را ملزم به رعایت آن بدانند

قوانین عمومی کاربران سایت

ما در این بخش قوانین کلی و عمومی سایت را ذکر کرده‌ایم که تمامی کاربران سایت باید حتماً خود را ملزم به رعایت آن بدانند

قوانین عمومی کاربران سایت

ما در این بخش قوانین کلی و عمومی سایت را ذکر کرده‌ایم که تمامی کاربران و بازدیدکنندگان سایت باید حتماً خود را ملزم به رعایت آن بدانند.
  • قانون اول

    شما بازدیدکنندگان سایت که می‌خواهید به عضویت سایت درآمده و از مزایای پلن‌های موجود در سایت بهره‌مند شوید، موظف هستید که اطلاعات خواسته‌شده در هنگام ثبت‌نام یا ارسال پیام و ... را به شکل صحیح و معتبر وارد کنید. در صورتی که بعدا معلوم شود این اطلاعات حقیقی نبوده و یا متعلق به فرد موردنظر نیست، لرن بلاگ حق دارد حساب کاربری وی را مسدود کرده و برخورد متناسب به عمل آورد.

  • قانون دوم

    در صورتی که مشاهده شود فرد یا گروه یا شرکت‌ یا سایتی از اطلاعات و مقاله‌های موجود در سایت کپی‌برداری کرده و یا آنها را بدون کسب اجازه منتشر کرده اند و یا از راه‌هایی مشابه این که شرعاً و قانوناً صحیح نیست اقدام کنند، متناسب با قوانین با وی برخورد خواهد شد و لرن بلاگ خود را محق می‌داند که از وی شکایت کند.

  • قانون سوم

    حفظ حریم شخصی کاربران برای لرن بلاگ محترم است و ما در این سایت تمامی سعی خود را در این راستا به کار می‌گیریم. در صورتی که کاربران سایت متوجه شوند که اطلاعات حساب کاربری‌ آنها توسط فرد دیگری استفاده شده است، موظف هستند که این مسئله را هرچه سریع‌تر به مسئولین سایت اعلام کنند تا تمهیدات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

  • قانون چهارم

    کاربران و بازدیدکنندگان سایت باید توجه داشته باشند که صرف استفاده از امکانات سایت و بازدید از آن به منزله پذیرفتن قوانین سایت است و در این زمینه نیازی نیست که آنها فرم یا سندی را تکمیل کرده باشند همچنین قوانین سایت ممکن است در آینده به صورت متناوب به‌روز شوند و کاربران موظف هستند که به صورت متناوب به این صفحه مراجعه کرده و از قوانین به‌روز آگاه شوند.

  • قانون پنجم

    خدماتی مانند خدمات تولید محتوا که در سایت ارائه می‌شوند، متناسب با ترافیک کاری و تعداد درخواست‌ها پاسخ داده می‌شوند و در این زمینه اولویت‌بندی کاربران متناسب با پلن‌های آنها است. لذا لرن بلاگ تضمینی در خصوص پاسخگویی سریع و ارائه محصول در مدت زمان مشخص به خصوص به بازدیدکنندگان عمومی و یا کاربران دارای پلن معمولی در سایت نمی‌دهد. حتماً پیش از هرگونه پرداخت مالی در این زمینه‌ها با مسئولین سایت از طریق راه‌های ارتباطی موجود هماهنگی‌های لازم را به عمل آورید.

قوانین کاربران سطح نقره‌ای

ما در این بخش قوانین مختص کاربران سطح نقره‌ای را ذکر کرده‌ایم که این کاربران باید حتماً خود را ملزم به رعایت آن بدانند.
  • قانون ششم

    کاربر سطح نقره‌ای به کاربری اطلاق می‌شود که از طریق صفحه قیمت‌ها در سایت، پلن نقره‌ای را خریداری کرده باشد و با اطلاع کامل از قوانین و مقررات سایت به عضویت آن درآمده باشد.

  • قانون هفتم

    کاربران سطح نقره‌ای توانایی خواندن مقالاتی که متناسب با سطح پلن آنها تعریف شده و همچنین مقالات سطوح پایین‌تر مانند پلن معمولی یا مقالات عمومی رایگان در سایت را دارند.

  • قانون هشتم

    کاربران سطح نقره‌ای در حال حاضر با پرداخت هزینه مربوطه، دارای اشتراک یک‌ماهه در سایت خواهند بود. بعد از اتمام این دوره اشتراک، دسترسی آنها به مقالات یا امکاناتی که برای این سطح در سایت تعریف شده، مسدود شده و آنها مشابه کاربران دارای پلن معمولی در سایت خواهند بود.

  • قانون نهم

    کاربران دارای پلن نقره‌ای باید توجه داشته باشند که امکان عودت وجه پرداختی توسط لرن بلاگ وجود ندارد و تنها در موارد نادر و به صلاح‌دید مدیریت سایت، در صورتی که ادله و مستندات کافی مبنی بر ضایع‌شدن حقی از کاربران سایت موجود باشد، این بازگشت وجه صورت می‌گیرد. لذا کاربران و بازدیدکنندگان در این زمینه قبل از خرید به درستی تصمیم گرفته و اطلاعات خواسته‌شده را نیز به درستی تکمیل نمایند و راهنمایی‌ها و نکاتی را که در صفحه توضیحات پلن نقره‌ای و تکمیل پرداخت آن ذکر شده به دقت مطالعه کنند.

قوانین کاربران سطح طلایی

ما در این بخش قوانین مختص کاربران سطح طلایی را ذکر کرده‌ایم که این کاربران باید حتماً خود را ملزم به رعایت آن بدانند.
  • قانون دهم

    کاربر سطح طلایی به فردی اطلاق می‌شود که با اطلاع کامل از قوانین و مقررات و خدمات و شرایط سایت اقدام به خرید پلن طلایی از طریق صفحه قیمت‌ها کرده باشد.

  • قانون یازدهم

    از آنجایی که کاربران سطح طلایی، دارای بالاترین سطح در وب‌سایت لرن بلاگ هستند، تمامی قوانین و مقررات کاربران سطوح پایین‌تر و بازدیدکنندگان عمومی سایت شامل حال آنها نیز می‌شود.

  • قانون دوازدهم

    در صورتی که کاربران سایت به مدت دو ماه متوالی و بدون وقفه پلن طلایی برای خود خریداری کنند، می‌توانند به پاس وفاداری خود به لرن بلاگ از یک ماه پلن طلایی با تخفیف 80 درصد نیز بهره‌مند شوند. این قانون تنها مختص کاربران دارای پلن طلایی است و این عزیزان برای بهره‌مندی از این امتیاز باید خودشان در این خصوص به مسئولین سایت پیام دهند تا کد تخفیف ویژه مربوطه برای آنها ارسال شود. همچنین مدارک معتبری که نشان‌دهنده فعال‌بودن آنها در سطح کاربری طلایی به مدت دو ماه متوالی است، باید از سوی ایشان ارائه شود.