لرن بلاگ

تصویر نمایشی مربوط به مقاله Reduce-Initial-Server-Response-Time-WordPress

چگونه زمان پاسخ دهی اولیه سرور را در وردپرس کاهش دهیم؟

مقدمه

اگر وب‌سایت شما دارای زمان بارگذاری آهسته است، احتمالا ابتدا انتخاب یک قالب سریع‌تر، بهینه‌سازی تصاویر یا به حداقل رساندن تعداد افزونه‌ها را در نظر خواهید گرفت. با انجام این کار، ممکن است مسئله اساسی را نادیده بگیرید. هنگامی که شما زمان پاسخ اولیه سرور را در وردپرس کاهش ندهید، سرور برای پردازش یک درخواست بیش از حد زمان از کاربر می‌گیرد و بازدید کنندگان را منتظر می‌گذارد. خوشبختانه، می‌توانید TTFB را بهبود بخشید تا این تأخیر را به حداقل برسانید. اگر سایت شما نمره ضعیفی در ابزارهایی چون PageSpeed Insights دریافت می‌کند، راه های زیادی برای کاهش زمان پاسخ اولیه سایت شما وجود دارد. این روش‌ها می‌توانند به سادگی اجرای کش، ارتقاء برنامه میزبانی سایت شما یا بهینه‌سازی فایل‌های سایت باشند.

اگر وب‌سایت شما دارای زمان بارگذاری آهسته است، احتمالا ابتدا انتخاب یک قالب سریع‌تر، بهینه‌سازی تصاویر یا به حداقل رساندن تعداد افزونه‌ها را در نظر خواهید گرفت. با انجام این کار، ممکن است مسئله اساسی را نادیده بگیرید. هنگامی که شما زمان پاسخ اولیه سرور را در وردپرس کاهش ندهید، سرور برای پردازش یک درخواست بیش از حد زمان از کاربر می‌گیرد و بازدید کنندگان را منتظر می‌گذارد.
خوشبختانه، می‌توانید TTFB را بهبود بخشید تا این تأخیر را به حداقل برسانید. اگر سایت شما نمره ضعیفی در ابزارهایی چون PageSpeed Insights دریافت می‌کند، راه های زیادی برای کاهش زمان پاسخ اولیه سایت شما وجود دارد. این روش‌ها می‌توانند به سادگی اجرای کش، ارتقاء برنامه میزبانی سایت شما یا بهینه‌سازی فایل‌های سایت باشند.

این محتوا تنها برای کاربران دارای پلن طلایی, پلن معمولی, و پلن نقره‌ای قابل نمایش است.
وارد شوید تعیین سطح عضویت
در صورتی که از خواندن مقاله فوق لذت برده‌اید، احتمالا مطالب کتاب های زیر نیز می تواند برای شما مفید باشد. توصیه لرن بلاگ آن است که چنین کتاب هایی را تهیه کرده یا در صورت وجود نسخه آنلاین، به مطالعه آنلاین آنها بپردازید: